Dresden en nu naar huis

15 augustus 2017 - Dresden, Duitsland

Dresden aan de Elbe. Eigenlijk een sprankelende stad met veel terrasjes. Maar deze stad ziet er bij bewolkt weer somber uit. De gebouwen groots en potsierlijk verdienen wel een opknapbeurt. Er wordt ook nog veel gebouwd. En ook al is er veel te zien en kun je met de fiets overal komen, je krijgt toch een wat bittere smaak in de mond. Misschien moeten we terug als de zon schijnt. Nu het weer ook hier langzaam inpoept zijn we aan de thuisreis begonnen. Woensdag na precies 4 maanden is het welletjes. We hadden nog wel tot eind augustus, maar Frans heeft sinds de Donau een griep opgelopen die maar moeizaam verdwijnt. Daardoor heeft Paulien wel de 3000 km gefietst. En dat te bedenken dat we amper 5500 km met de auto hebben gereden. Bedankt voor alle lieve, inspirerende reacties. Wie weet tot de volgende keer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mieke:
    Welkom thuis
  2. Anja:
    15 augustus 2017
    De laatste lootjes doe voorzichtig en kom heelhuids thuis.
  3. Marina van de Pol:
    15 augustus 2017
    Dank jullie wel voor het stukje geschiedenis in de reisverslagen.
    Erg leuk om te lezen en om jullie te volgen.
    Welkom thuis in elk geval en Frans hoop dat je snel hersteld van je griep. Over een paar weken maar weer eens bij kletsen.
    Groetjes Marina
  4. Jan en Lenie:
    Goede reis naar huis.
    Beterschap Frans.
  5. Ellen&Thieme:
    15 augustus 2017
    Hi, lieve Paulien en Frans, jullie bijna weer thuis na een prachtige reis.
    Wij hebben weinig reacties op jullie verhalen terug gemaild maar met veel belangstelling genoten van jullie avonturen en de boeiende verhalen. In ieder geval erg bedankt daarvoor. Welkom thuis, voor Frans beterschap, voor Paulien welkom bij de club, wij hebben je gemist!! Ellen&Thieme
  6. Miriam:
    17 augustus 2017
    Het was weer leuk en interessant om jullie reis te volgen. Frans beterschap en laten we inderdaad zoals Marina al voorstelde gauw weer eens bijkletsen.
    Groeten Miriam
  7. Ernst:
    17 augustus 2017
    De hijskranen zijn er nog steeds, ze schijnen daar altijd bezig te zijn, maar Dresden blijft mooi! Mooie reis weer, leuk jullie te volgen. Jammer van de griep! Frans beterschap!

groet Ernst
  8. Anke Groot-Kruize:
    18 augustus 2017
    Lieverds bedankt voor alle verhalen veel genoten Frans beterschap en nog een goede reis ...het laatste stukje ... tot horens of ziens..