Benicàssim en Le Barcarès

22 oktober 2018 - Le Barcarès, Frankrijk

Net boven Castellon ligt de lommerrijke badplaats Benicàssim. Met wat oude villa's van Madrilenen doet het denken aan Opatija in Istrië, waar ook die imposante huizen staan. Het seizoen loopt ook in Spanje ten einde, ondanks de overwinteraars. Het strand wordt hier langzaam ontdaan van de barretjes en eetgelegenheden. Schoolkinderen krijgen nog wel gymles op het strand aangezien de temperatuur nog prima is. Verder zijn het Nederlandse en Engelse pensionado' s die het lege strand nog leger maken. Ook hier weer volop fietspaden waarbij vooral de route aan de noordelijke kant fraai is. Daar troffen we in Marina d' Or een prachtig parkje aan. Doordat we langere tijd in València zijn geweest en de regen met alles op de loop ging, hebben wij het noordoosten overgeslagen en zijn voor de laatste zonnige dagen neergestreken in Le Barcarès, vlakbij Perpignan. We zijn dus weer vlakbij Narbonne-plage, waar ons vierkante rondje is begonnen. En het nu ook weer drukker wordt aangezien ook Frankrijk herfstvakantie heeft. Wij rijden rustig naar huis na een mooie reis. Bedankt voor jullie reacties en wie weet tot volgend jaar.

1. Paulien:
    Frans ik heb genoten. Dankjewel.😘
  2. Jan en Lenie:
    22 oktober 2018
    Kruijferiaans: het lege strand nog leger. Mooi gevonden!Het was weer leuk om jullie te volgen!
    Goede reis naar huis en tot gauw Paulien!
  3. Jan en Annet:
    22 oktober 2018
    LIEF, Paulien! En ik heb meegenoten, tot in NL.
  4. Anke Groot-Kruize:
    22 oktober 2018
    lieve Frans en Paulien bedankt voor jullie mooie verhalen op jullie reis door een stukje Europa en de vele mooie foto''s. Goede reis terug naar Nederland en tot horens of ziens. Liefs Anke.
  5. Jeannette Buitink:
    22 oktober 2018
    Ik dacht net nog dat jullie nooit meer naar huis zouden gaan, mart na dit verhaal weet ik beter. Goeie terugreis.
  6. Erik Dekker:
    Goede thuisreis gewenst en tot 15 november😋
    Erik
  7. Ellen&Thieme:
    25 oktober 2018
    Hallo Paulien en Frans, wat hebben wij genoten van jullie reisverslagen enz. Hartelijk dank!!
    Op weg naar Nederland wensen wij jullie een goede thuiskomst.
    Paulien, gauw weer komen tennissen, want het peil zakt met de week!
    groet Ellen en Thieme
  8. Paulien:
    25 oktober 2018
    Het tennissen heb ik gemist en jullie ook natuurlijk. Maandag ben ik er weer...🙃
  9. Mieke:
    28 oktober 2018
    Weer een bijzondere reis achter de rug en naar ik aanneem weer behouden thuis. Fijn en leuk om jullie verhalen te lezen, maar nog fijner om jullie weer in het echt te zien. Tot gauw en liefs L&M