Reacties

Naam Reactie Datum
Jan en Annet Goede reis terug 😘 16 okt. '21
Bart ❤️ 14 okt. '21
Geert Verhaar Heb jullie reisblog ontdekt en ben erg onder de indruk… 12 okt. '21
Dana Kippenvel krijg ik hier van! Geniet van alles wat… 12 okt. '21
Marianne en Jeroen Hoi Paulien en Frans, Als ik jullie reisverhaal lees… 11 okt. '21
Erna Dus nu weer op de terug reis. Dank voor de prachtige… 11 okt. '21
Ellen&Thieme Al reeds op de terugweg maar wat fijn dat jullie ondanks… 11 okt. '21
Marisa Heins geniet van de reis terug en in december hopen we wéér… 11 okt. '21
Marina van de Pol Geniet nog even en een goede reis naar huis. Groetjes 10 okt. '21
Theo Beeftink Dankjewel voor jullie mooie verhalen en foto's.… 10 okt. '21
Anke Groot-Kruize Lieve Frans en Paulien, dank je Frans voor je geweldig… 10 okt. '21
Mieke Goh, wat gaat de tijd hard, al weer op de terugreis.… 10 okt. '21
Ninette en Cees Alweer zo’n herkenbaar ding…. Herinneringen. Een… 10 okt. '21
Kris Tot ziens! 10 okt. '21
Jacqueline Hoeks Wat fijn om zo lekker je dag door te komen. Uitzicht… 7 okt. '21
Ellen&Thieme Beste Frans&Paulien, geweldig dat jullie het fijn… 4 okt. '21
Erna Mooi Frans, en Paulien met de foto's. Die grote… 4 okt. '21
Dana Heerlijk jou zo te zien 3 okt. '21
Jan en Annet Wat schrijf je toch prachtig Frans 😍, natuurlijk… 3 okt. '21
Frans Viester In plaats van de rozen, plukt Paulien regelmatig klavertjes… 2 okt. '21
Michelle Wederom fantastisch verwoord en geschreven. Geniet… 2 okt. '21
Mieke Weer een genot om te lezen. Ik zie het voor me. Vooral… 2 okt. '21
Rob Cueillez dés aujourd’huy les roses de la vie 2 okt. '21
Erik Dekker Wat kan je toch prachtig verwoorden Frans. Alle respect… 2 okt. '21
Marina van de Pol Wat kan je toch mooie verslagen schrijven Frans! En… 2 okt. '21
Gijs Heerlijk hoor! Hier is het regenachtig en koud dus… 2 okt. '21
Theo Beeftink Wat mooi dat jullie zo genieten van deze bijzondere… 27 sep. '21
Anke Groot-Kruize Lieve Frans en Paulien, fijn om van jullie te horen.… 27 sep. '21
Jacqueline Hoeks Fijn om mee te beleven geniet van deze dagen. Prachtig… 26 sep. '21
Erik Dekker Goed om te lezen dat je blijkbaar fit genoeg bent… 26 sep. '21
Carleen 💜💜 26 sep. '21
Marisa Heins geniet met volle teugen! wij reizen graag met jullie… 26 sep. '21
Ninette en Cees Lieve Paulien en Frans, Wat een lief verhaal, zo beschreven… 26 sep. '21
Edwin Viester Geniet van jullie mooie reis. Groetjes Angelique,… 25 sep. '21
Wieke Wat mooi! Fijn om jullie verslag te lezen 😘 25 sep. '21
Ellen&Thieme Lieve Paulien en Frans, wat een mooi verhaal (kippenvel)!… 25 sep. '21
Elly Helweg Heerlijk dat vakantiegevoel kwam bij mij weer boven.… 25 sep. '21
Marina van de Pol Hallo Frans, ik kreeg in mn mail een berichtje over… 25 sep. '21