Reacties
Reacties 1 - 50 van 51
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mieke | Mooie toegift van weer een bijzondere reis en reisverhalen.… | 10 aug. '16 |
| Lenie Bronsema | Leuk dat we met jullie mee konden reizen! Geniet van… | 8 aug. '16 |
| Marisa Heins | was weer leuk om met jullie "mee te reizen".… | 4 aug. '16 |
| Mirjam de Kleijn | ik vond prachtige beschrijvingen! Veel plezier in… | 3 aug. '16 |
| Jacob Segers. | Reuze bedankt voor het mooie reisverslag en de foto's.… | 1 aug. '16 |
| Ernst | Het was leuk om een andere kijk op Portugal te lezen.… | 1 aug. '16 |
| Marina van de Pol | Dank je wel voor de mooie verhalen. Ik heb ze weer… | 31 jul. '16 |
| Wieke | Geniet van de weken in Frankrijk! Liefs | 31 jul. '16 |
| Anja | Wij hebben genoten van de mooie verhalen over Portugal.… | 31 jul. '16 |
| Farida gerber | Ook ik vond het leuk om jullie verhalen te lezen!… | 31 jul. '16 |
| Jeannette Buitink | Ik heb genoten van jullie reisverslagen. Een hele… | 31 jul. '16 |
| Jacob Segers. | Mooie indrukken van jullie ervaringen in Portugal.… | 25 jul. '16 |
| Jan en Annet | Ha we herkennen Porto! Mooi! | 21 jul. '16 |
| Ninette en Cees | Mooie foto, prachtig met die kaktussen en palmen!… | 7 jul. '16 |
| Rob | weer terug naar de kust, want als de zee de kust niet… | 4 jul. '16 |
| Jan en Lenie | Mooie reis verder! Het is hier in Laurens ook warm,… | 4 jul. '16 |
| Rob | roooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaldooooooooo | 24 jun. '16 |
| Marina van de Pol | Hallo Frans en Paulien, Zo te lezen hebben jullie… | 24 jun. '16 |
| Mieke van Kaam | Mooi daar hè, wij zijn daar een paar jaar geleden… | 14 jun. '16 |
| Marina van de Pol | Hallo Frans en Paulien, Wat een leuke verslagen van… | 12 jun. '16 |
| Jan en Lenie | Je verhaal kan zo in een goeie reisgids, top! Prachtige… | 12 jun. '16 |
| Rob | Zo te zien is een kust pas een kust als het een portugese… | 12 jun. '16 |
| Ernst | Hallo Frans en Paulien Zo te zien hebben jullie meer… | 7 jun. '16 |
| Anne | Super mooie foto's! Weer ziet er heerlijk uit!… | 4 jun. '16 |
| Mieke | Dat ziet er fantastisch uit. En die petunia's… | 26 mei '16 |
| Anja | Wat een prachtig foto's en wat zullen jullie… | 26 mei '16 |
| Anne | Wow wat gave pics Lijkt mij zeer dd moeite waard om… | 25 mei '16 |
| Jan en Annet | Wauw wat een mooie foto's! | 25 mei '16 |
| Farida gerber | Wat heerlijk dat je lekker kan fietsen! Mooie foto's… | 25 mei '16 |
| Ernst | Ha Frans en Paulien Kan toch slecht weer zijn in Spanje,… | 25 mei '16 |
| Miriam | Hoi Frans, Het ziet er weer prachtig uit en wat heerlijk… | 22 mei '16 |
| Ellen&Thieme | Hoi Paulien en Frans, gelukkig dat de zon is gaan… | 16 mei '16 |
| Jan en Lenie | Na regen nu dus echt zonneschijn!☀️Dat is extra… | 16 mei '16 |
| Elly Helweg | Zo ver rijden en dan slecht weer moest niet maggen.… | 15 mei '16 |
| Jeannette Buitink | Gelukkig voor jullie wordt het beter weer. Wij hebben… | 15 mei '16 |
| Marina van de Pol | Hallo Frans en Paulien Jammer dat het zo verrekte… | 15 mei '16 |
| Wieke | Leuk om te lezen! Geniet! Liefs Wieke | 9 mei '16 |
| Mieke | Hoi luitjes, ziet er weer mooi en relaxt uit. Leuk… | 9 mei '16 |
| Jan en Lenie | Onze camping in Ermelo zat helemaal vol, bij een temperatuurregeling… | 9 mei '16 |
| Jan en Annet | Wat o wat, mooie foto! Die loopt ook bij ons! | 8 mei '16 |
| Edwin Viester | Hoi Frans en Paulien, Leuk weer om jullie zo te kunnen… | 8 mei '16 |
| Jan Viester | Hallo Frans en Paulien, ik keek al dagen uit naar… | 3 mei '16 |
| Mirjam de Kleijn | Hoop dat jullie verder zonder narigheid weer een fijne… | 2 mei '16 |
| Marisa Heins | Zet 'em op Paulien! Laat je warmen door de spaanse… | 2 mei '16 |
| Anja | Een hele nare start maar nu vol op genieten. Heel… | 30 apr. '16 |
| Ernst | Hopelijk hebben jullie nu alle ellende gehad! Laat… | 30 apr. '16 |
| Rob | All's well that ends well. Dus negeer de valse… | 30 apr. '16 |
| Marina van de Pol | Ohh wat vervelend om zo te starten. Maar hopen dat… | 30 apr. '16 |
| Jeannette Buitink | Wat een vervelende start. Ik hoop dat je weer opgeknapt… | 30 apr. '16 |
| Farida gerber | Veel sterkte Paulien, dat de Spaanse zon jullie weer… | 30 apr. '16 |
1 2 Volgende »

- Mieke: Mooie toegift van weer een…
- Lenie Bronsema: Leuk dat we met jullie mee…
- Marisa Heins: was weer leuk om met jullie…
- Mirjam de Kleijn: ik vond prachtige beschrijvingen!…
- Jacob Segers.: Reuze bedankt voor het mooie…
Alle reacties »