Reacties

Reacties 1 - 50 van 51

Naam Reactie Datum
Mieke Mooie toegift van weer een bijzondere reis en reisverhalen.… 10 aug. '16
Lenie Bronsema Leuk dat we met jullie mee konden reizen! Geniet van… 8 aug. '16
Marisa Heins was weer leuk om met jullie "mee te reizen".… 4 aug. '16
Mirjam de Kleijn ik vond prachtige beschrijvingen! Veel plezier in… 3 aug. '16
Jacob Segers. Reuze bedankt voor het mooie reisverslag en de foto's.… 1 aug. '16
Ernst Het was leuk om een andere kijk op Portugal te lezen.… 1 aug. '16
Marina van de Pol Dank je wel voor de mooie verhalen. Ik heb ze weer… 31 jul. '16
Wieke Geniet van de weken in Frankrijk! Liefs 31 jul. '16
Anja Wij hebben genoten van de mooie verhalen over Portugal.… 31 jul. '16
Farida gerber Ook ik vond het leuk om jullie verhalen te lezen!… 31 jul. '16
Jeannette Buitink Ik heb genoten van jullie reisverslagen. Een hele… 31 jul. '16
Jacob Segers. Mooie indrukken van jullie ervaringen in Portugal.… 25 jul. '16
Jan en Annet Ha we herkennen Porto! Mooi! 21 jul. '16
Ninette en Cees Mooie foto, prachtig met die kaktussen en palmen!… 7 jul. '16
Rob weer terug naar de kust, want als de zee de kust niet… 4 jul. '16
Jan en Lenie Mooie reis verder! Het is hier in Laurens ook warm,… 4 jul. '16
Rob roooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaldooooooooo 24 jun. '16
Marina van de Pol Hallo Frans en Paulien, Zo te lezen hebben jullie… 24 jun. '16
Mieke van Kaam Mooi daar hè, wij zijn daar een paar jaar geleden… 14 jun. '16
Marina van de Pol Hallo Frans en Paulien, Wat een leuke verslagen van… 12 jun. '16
Jan en Lenie Je verhaal kan zo in een goeie reisgids, top! Prachtige… 12 jun. '16
Rob Zo te zien is een kust pas een kust als het een portugese… 12 jun. '16
Ernst Hallo Frans en Paulien Zo te zien hebben jullie meer… 7 jun. '16
Anne Super mooie foto's! Weer ziet er heerlijk uit!… 4 jun. '16
Mieke Dat ziet er fantastisch uit. En die petunia's… 26 mei '16
Anja Wat een prachtig foto's en wat zullen jullie… 26 mei '16
Anne Wow wat gave pics Lijkt mij zeer dd moeite waard om… 25 mei '16
Jan en Annet Wauw wat een mooie foto's! 25 mei '16
Farida gerber Wat heerlijk dat je lekker kan fietsen! Mooie foto's… 25 mei '16
Ernst Ha Frans en Paulien Kan toch slecht weer zijn in Spanje,… 25 mei '16
Miriam Hoi Frans, Het ziet er weer prachtig uit en wat heerlijk… 22 mei '16
Ellen&Thieme Hoi Paulien en Frans, gelukkig dat de zon is gaan… 16 mei '16
Jan en Lenie Na regen nu dus echt zonneschijn!☀️Dat is extra… 16 mei '16
Elly Helweg Zo ver rijden en dan slecht weer moest niet maggen.… 15 mei '16
Jeannette Buitink Gelukkig voor jullie wordt het beter weer. Wij hebben… 15 mei '16
Marina van de Pol Hallo Frans en Paulien Jammer dat het zo verrekte… 15 mei '16
Wieke Leuk om te lezen! Geniet! Liefs Wieke 9 mei '16
Mieke Hoi luitjes, ziet er weer mooi en relaxt uit. Leuk… 9 mei '16
Jan en Lenie Onze camping in Ermelo zat helemaal vol, bij een temperatuurregeling… 9 mei '16
Jan en Annet Wat o wat, mooie foto! Die loopt ook bij ons! 8 mei '16
Edwin Viester Hoi Frans en Paulien, Leuk weer om jullie zo te kunnen… 8 mei '16
Jan Viester Hallo Frans en Paulien, ik keek al dagen uit naar… 3 mei '16
Mirjam de Kleijn Hoop dat jullie verder zonder narigheid weer een fijne… 2 mei '16
Marisa Heins Zet 'em op Paulien! Laat je warmen door de spaanse… 2 mei '16
Anja Een hele nare start maar nu vol op genieten. Heel… 30 apr. '16
Ernst Hopelijk hebben jullie nu alle ellende gehad! Laat… 30 apr. '16
Rob All's well that ends well. Dus negeer de valse… 30 apr. '16
Marina van de Pol Ohh wat vervelend om zo te starten. Maar hopen dat… 30 apr. '16
Jeannette Buitink Wat een vervelende start. Ik hoop dat je weer opgeknapt… 30 apr. '16
Farida gerber Veel sterkte Paulien, dat de Spaanse zon jullie weer… 30 apr. '16

 1 2 Volgende »